DATÇA - MUĞLA KARAYOLUNDA 5 NOKTAYA TEL IZGARA YERLEŞTİRİLDİ.

Rıza EZER:Marmaris Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü, karayollarına atılan çöplerin dere suları ile denize ve yaşam alanlarına ulaşmasını engellemek için yeni bir çalışma başlattı. Datça , Muğla karayolunda toplam 15 noktaya tel ızgara yerleştirildi. Böylelikle Marmaris'te Çöpler Denize Ulaşmadan Toplanacak
Temizlik İşleri Ekipleri karayollarındaki beton su kanallarının derelere bağlandığı noktalara tel ızgaralar monte etti. Böylece araçlardan gelişi güzel yol kenarlarına atılan pet şişeler başta olmak üzere çöplerin yağmursuyu kanallarından akan sularla birlikte denize ulaşması engellendi. Bu amaçla Datça ve Muğla karayolunda toplam 15 noktaya tel ızgara yerleştirildi. Yetkililer araç sürücülerini trafikte hareket halindeyken veya mola yerlerinde yola çöp atmamaları konusunda uyardı.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Datça'da Dönem Sonu Haftası Kültür, Sanat ve Spor Etkinlikleriyle Renklendi
- Orman Yangınlarına Karşı Kritik Uyarı: Bir Kıvılcım Felakete Dönüşebilir
- DEVRİMCİ EMEKLİLER SENDİKASI BODRUM ŞUBESİ DATÇA’DAYDI!
- CAN TAŞIYAN İNSANLARIN ÇİLESİ
- Öğrenciler Çiftlikte Sağlıklı Beslenmeyi ve Doğal Üretimi Yerinde Öğrendi
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN



Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.