DATÇA AK KADINLARDAN, AŞURE İKRAMI

Sebiha ARSLAN :Datça AK Parti Kadın Kolları üyeleri, Muharrem Ayı dolayısıyla Aşure dağıttı.
İskele Mahallesi, Atatürk Caddesinde bulunan Ak Parti teşkilat binası önünde önceki gün (11.10.2018 Perşembe ) düzenlenen etkinlikte konuşan ,Datça Ak Kadınlar , ‘’Birlik, beraberlik ve dayanışmanın bir örneği olan muharrem ayında vatandaşlara aşure dağıttık.Vatandaşlarımız büyük ilgi gösterdiler. Emeği geçen ve bizlere destek veren herkese teşekkür ediyoruz. Allah kabul etsin'' denildi.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Datça'da Dönem Sonu Haftası Kültür, Sanat ve Spor Etkinlikleriyle Renklendi
- Orman Yangınlarına Karşı Kritik Uyarı: Bir Kıvılcım Felakete Dönüşebilir
- DEVRİMCİ EMEKLİLER SENDİKASI BODRUM ŞUBESİ DATÇA’DAYDI!
- CAN TAŞIYAN İNSANLARIN ÇİLESİ
- Öğrenciler Çiftlikte Sağlıklı Beslenmeyi ve Doğal Üretimi Yerinde Öğrendi
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN



Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.