ALZHEİMER HASTALARININ ÜRÜNLERİ “SEVGİYLE ÜRETİYORUM” SERGİSİNDE BULUŞTU

Sebiha ARSLAN : Alzheimer Farkındalık Haftası kapsamında, Alzheimer hastaları tarafından hazırlanan eserlerin yer aldığı “Sevgiyle Üretiyorum” adlı sergi açıldı.
Fethiye Alzheimer Derneği tarafından dernek binasında düzenlenen sergide, hastaların bir yıl boyunca ürettikleri çeşitli el işi ve sanatsal çalışmalar sergilendi. Etkinlik, hem hastaların üretkenliğini hem de toplumsal farkındalığı artırmayı amaçladı.
Serginin açılışında müzisyen Özgün Mühür tarafından şarkılar seslendirildi. Etkinliğe davetlilerin yanı sıra Alzheimer hastaları ve yakınları da katıldı.
Sergi, hastaların sosyal hayata katılımını destekleyen ve üretim yoluyla bağ kurmalarını teşvik eden bir platform olarak dikkat çekti.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Datça'da Dönem Sonu Haftası Kültür, Sanat ve Spor Etkinlikleriyle Renklendi
- Orman Yangınlarına Karşı Kritik Uyarı: Bir Kıvılcım Felakete Dönüşebilir
- DEVRİMCİ EMEKLİLER SENDİKASI BODRUM ŞUBESİ DATÇA’DAYDI!
- CAN TAŞIYAN İNSANLARIN ÇİLESİ
- Öğrenciler Çiftlikte Sağlıklı Beslenmeyi ve Doğal Üretimi Yerinde Öğrendi
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN



Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.