Datça’da Yıl Sonu Değerlendirme Toplantısı Yapıldı

Simge AYBEY: Datça Kaymakamı Murat Atıcı’nın başkanlığında, yıl sonu değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi. Toplantıya jandarma ve emniyet amirleri ile mahalle muhtarları katıldı.
Toplantıda, ilçe genelinde yıl boyunca yürütülen çalışmalar ele alınırken; asayiş, güvenlik, kamu düzeni ve mahallelerde yaşanan sorunlar değerlendirildi. Muhtarlar, mahallelerine ilişkin görüş ve taleplerini dile getirirken, kurumlar arası koordinasyonun güçlendirilmesine yönelik konular da gündeme alındı.
Kaymakam Murat Atıcı, toplantıda yaptığı değerlendirmede, Datça’da huzur ve güven ortamının korunması adına çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceğini ifade etti.
Toplantı, karşılıklı görüş alışverişinin ardından sona erdi.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Datça Belediyesi Basınla Buluştu: İlçede Altyapı, Denetim ve Yaz Sezonu Gündemi
- DATÇA İLÇE EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜ’NE 16 YENİ PERSONEL ATANDI
- Datça’da Sokak Hayvanları İçin Koordinasyon Toplantısı Yapıldı
- BB Krem ile Renk Eşitleme Tüyoları
- MUĞLA’DA JANDARMADAN BİR HAFTALIK SIKI DENETİM: 114 ARANAN ŞAHIS YAKALANDI
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN



Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.