DEVLET HASTANESİ'NDE YANGIN PANİĞİ

Sebiha ARSLAN: Marmaris Devlet Hastanesi'nin eczane bölümünde elektrik kablolarının tutuşması nedeniyle çıkan yangında hastalar ve personel tahliye edildi.
Olay bugün (3.3. 2025) Marmaris Devlet Hastanesi, eczane bölümünde meydana geldi.
Edinilen bilgiye göre; İhbar üzerine, Muğla Büyükşehir Belediyesine bağlı, Marmaris İtfaiye Amirliği ekiplerinin hızlı müdahalesi ile yangın kısa sürede söndürdü. Hastaneye bir süre hasta sevki yapılmayacak
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Datça Belediyesi Basınla Buluştu: İlçede Altyapı, Denetim ve Yaz Sezonu Gündemi
- DATÇA İLÇE EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜ’NE 16 YENİ PERSONEL ATANDI
- Datça’da Sokak Hayvanları İçin Koordinasyon Toplantısı Yapıldı
- BB Krem ile Renk Eşitleme Tüyoları
- MUĞLA’DA JANDARMADAN BİR HAFTALIK SIKI DENETİM: 114 ARANAN ŞAHIS YAKALANDI
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN



Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.