LAÇİNNN
Muğla
22 Haziran, 2026, Pazartesi
  • DOLAR
    44.51
  • EURO
    51.67
  • ALTIN
    6625.8
  • BIST
    12.938
  • BTC
    66595.100$

İSKELE GENÇLİK ŞAMPİYONLUĞUNU KUTLAMA YEMEĞİYLE TAÇLANDIRDI

İSKELE GENÇLİK ŞAMPİYONLUĞUNU KUTLAMA YEMEĞİYLE TAÇLANDIRDI
Simge AYBEY: İskele Gençlik Spor Kulübü, Datça Belediyesi Spor Kulübü tarafından düzenlenen Geleneksel 19 Mayıs Atatürk Kupası Futbol Turnuvası’nda elde ettiği şampiyonluğun ardından düzenlenen kutlama yemeğinde bir araya geldi. Yoğun katılımla gerçekleşen gece, büyük coşkuya sahne oldu.

Şampiyonluk sevincini birlikte yaşamak amacıyla düzenlenen yemek programına kulüp yönetimi, futbolcular, teknik ekip, aileler ve çok sayıda davetli katıldı. Salonu dolduran kalabalık, İskele Gençlik’in elde ettiği başarıya verilen değeri bir kez daha gözler önüne serdi.

Gece boyunca samimi ve sıcak anlar yaşanırken, sezon boyunca verilen emek ve gösterilen mücadele sık sık gündeme geldi. Yapılan konuşmalarda, şampiyonluğun yalnızca saha içinde kazanılmadığı; birlik, dayanışma ve güçlü bir ekip ruhunun bu başarıda büyük pay sahibi olduğu vurgulandı.

Kulüp yönetimi yaptığı konuşmada, sezon boyunca fedakârca mücadele eden sporculara ve destek veren herkese teşekkür ederek şu ifadeleri kullandı:

“Bu şampiyonluk büyük emeklerin sonucunda geldi. Sahada ter döken sporcularımızdan teknik ekibimize, bizleri her zaman destekleyen ailelerimize ve yanımızda olan herkese teşekkür ediyoruz. Bu gurur hepimizin.”

Kutlama gecesinde şampiyonluk kupasıyla bol bol hatıra fotoğrafı çekilirken, futbolcular ve davetliler zafer sevincini birlikte yaşadı. Coşkunun gece boyunca sürdüğü organizasyonda, zaman zaman alkışlar ve tezahüratlar da yükseldi.

Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!


  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN

Yorum Yazın

E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar ile işaretlenmişdir.