Muğla İl Sağlık Müdürü Görevden Alındı: Gözler Yeni Atamada

Sebiha ARSLAN: Muğla İl Sağlık Müdürlüğü’nde beklenen değişim gerçekleşti. Yaklaşık üç yıldır görevde bulunan İl Sağlık Müdürü, Dr. Ali Burak Mülayim, sözleşme süresi sona ermeden görevden alındı. Sağlık Bakanlığı’ndan konuya ilişkin henüz resmi bir açıklama yapılmazken, Mülayim’in görevden alınma gerekçesi kamuoyuyla paylaşılmadı.
Edinilen bilgiye göre; Müdürlük koltuğu şu an için boş kalırken, yeni atamanın önümüzdeki günlerde yapılması bekleniyor. Sağlık camiasında konuşulanlara göre, Bodrum Devlet Hastanesi Başhekimi Dr. Oğuz Şahin, Şadi Ballı ve Eriş Başaran Akça gibi isimler yeni müdürlük için öne çıkan adaylar arasında yer alıyor.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Datça'da Dönem Sonu Haftası Kültür, Sanat ve Spor Etkinlikleriyle Renklendi
- Orman Yangınlarına Karşı Kritik Uyarı: Bir Kıvılcım Felakete Dönüşebilir
- DEVRİMCİ EMEKLİLER SENDİKASI BODRUM ŞUBESİ DATÇA’DAYDI!
- CAN TAŞIYAN İNSANLARIN ÇİLESİ
- Öğrenciler Çiftlikte Sağlıklı Beslenmeyi ve Doğal Üretimi Yerinde Öğrendi
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN



Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.